Parempaa sisäilmaa, paremmilla säädöillä.

Me uskomme, että kaikilla on oikeus terveelliseen ja turvalliseen toimintaympäristöön niin kodeissa, kouluissa kuin työpaikoilla.

Ilmastointi ja ilmanvaihto ovat yleensä kunnossa silloin kun niitä ei huomaa. Huonon sisäilman merkit kuten tunkkaisuus, vetoisuus, ilman epäpuhtaus ja kosteus aiheuttavat harmia niin työpaikoilla kuin kodeissa ja kouluilla. Tyypillisimpiä sisäilmasta aiheutuvia oireita ovat silmien, nenän, kurkun tai nielun ärsytysoireet, ihottumat, väsymys, päänsärky ja pahoinvointi.

Nojaten kokemukseen, väitämme, että iso osa tyypillisimmistä sisäilmaongelmista voidaan ratkaista esimerkiksi huomioimalla ilmastoinnin ja ilmanvaihdon painesuhteet säätöjen yhteydessä. Oikeilla säädöillä ja säätömenetelmillä luodaan toimivan ja terveellisen sisäilman lisäksi myös energiasäästöjä kun ilmanvaihtokoneet toimivat juuri oikealla ja kiinteistön vaatimalla tehokkuudella. Me vaadimme ilmanvaihdolta puhtautta, terveellisyyttä ja ekologisuutta. Vaadi sinäkin.

Toimintamalli

Oli syy mikä hyvänsä, meillä on tapana löytää syy sisäilmaongelmien ratkaisemiseen.
Toimintamallimme perustuu viiteen askeleeseen:

1. Kartoitus

Riittävien lähtötietojen saavuttamiseksi, asentajamme kuuntelevat asiakasta ja tekevät tarvittavat mittaukset ja havainnot ilmanvaihdon ongelmien syyn selvittämiseksi.

2. Kustannusarvio

Perustuen kartoitukseen teemme urakalle kustannusarvion. Kustannusarviossa määritellään työn laajuus, tuntimäärät sekä arvio tarvittavista materiaaleista, laitteista ja koneista. Arviot lasketaan joko tunti- tai urakkaperusteisesti.

3. Työn suorittaminen

Etukäteen asiakkaan kanssa sovittuna ajankohtana asentajamme suorittavat tilatun työn. Ammattitaitoisen palvelumme kulmakiviä ovat kustannustehokkuus, asentajiemme työturvallisuus sekä se, että saadaan kerralla valmista. Työn aikana pidämme asiakkaan tietoisena urakan edistymisestä sovitusti joko puhelimen, sähköpostin tai tekstiviestien välityksellä.

4. Dokumentointi ja pöytäkirja

Perustuen tehtyyn työhön, laadimme asiakkaalle pöytäkirjan työn vaiheista ja lopputuloksesta. Pöytäkirjaan tulee merkinnät myös mahdollisista lisätöistä, joita asentajamme suosittelevat tehtävän hyvän ilmanvaihdon mahdollistamiseksi myös tulevaisuudessa.

5. Lasku ja asiakaspalaute

Kun työ ja dokumentointi ovat tehty, laitamme asiakkaalle laskun tehdystä työstä. Pyydämme asiakkailtamme myös palautetta työn jäljestä ja palvelumme toimivuudesta.

Tilaa ilmainen kartoitus!

Epäiletkö ilmanvaihtosi toimivuutta tai sisäilman puhtautta? Oli syy mikä tahansa, meillä on tapana löytää keinot ilmanvaihdon ongelmien poistamiseen. Pyydä meidät paikalle ja katsotaan miten kiinteistösi sisäilma korjataan.

Tilaa kartoitus